Dzisiaj jest: sobota 21 czerwca 2025. Imieniny obchodzą: Albaniusz, Alicja, Alojzy, Alojza, Demetria, Domamir, Marta, Rudolf, Rudolfa, Rudolfina, Teodor.

Samorząd Uczniowski w naszej szkole przyjął formę RZECZPOSPOLITEJ UCZNIOWSKIEJ, wzorowanej na państwie demokratycznym! Daje to szanse na tworzenie szkoły:

  • samorządnej i demokratycznej,
  • przyjaznej uczniom, uwzględniającej ich indywidualne predyspozycje, możliwości i potrzeby, w tym również rozwijanie i zainteresowań i zamiłowań;
  • otwartej na środowisko,
  • przygotowującej w sposób aktywny do życia w społeczeństwie ludzi dorosłych.

Taka forma samorządu uczniowskiego zakłada współpodmiotowość i partnerstwo między
uczniami, nauczycielami i dyrektorem w zakresie organizowania życia szkolnego, wspólnego podejmowania decyzji w sprawach ważnych dla siebie i szkoły oraz ponoszenia odpowiedzialności.
Podstawą współdziałania są zasady demokratyczne, gdzie każdy ma swoje prawa i respektuje prawa innych.
Uczniowie mają wpływ na opracowania regulaminu bądź wprowadzenia zmian w już istniejącym regulaminie, na opracowanie planu pracy, na powołanie i opracowanie regulaminu „szczęśliwego numerka” itp.

Struktura Rzeczpospolitej Uczniowskiej:

  • PREZYDET
  • PREMIER
  • WICPREMIER
  • KRONIKARZ
  • RZECZNIK PRASOWY
  • MINISTERSTWO ROZRYWKI I SPORTU
  • MINISTERSTWO DS. KONKURSOWYCH
  • MINISTERSTWO SZTUKI I KULTURY
  • MINISTERSTWO PORZĄDKU

Wybory na stanowisko Prezydenta, są poprzedzone kampanią wyborczą, która pozwala na przygotowanie plakatów wyborczych, organizowanie wiecy i debat przedwyborczych. Zasady przeprowadzenia wyborów określa Ordynacja Wyborcza. Gwarantuje ona tajność i powszechność wyborów. Powoływana jest również komisja wyborcza, która czuwa nad przebiegiem wyborów.
Funkcjonowanie Rzeczpospolitej Uczniowskiej kształtuje następujące umiejętności:

  • odpowiedzialności indywidualnej i zbiorowej,
  • kreatywności,
  • pracy w zespole,
  • wrażliwości na potrzeby innych,
  • systematyczności i konsekwencji działań,
  • wzajemnego wsparcia,
  • niesienia pomocy,
  • reprezentowania interesu ogólnego.


Kształtuje postawę obywatelską i prospołeczną!

Rzeczpospolita Uczniowska, do czerwca 2012 r., była organizatorem konkursu „Klasa na medal”. Konkurs ten był kontynuacją zabawy „Superklasa”, która cieszyła się dużym powodzeniem. Dzięki takiej rywalizacji następowało:

  • integracja zespołu klasowego (uczniowie mają wspólny cel i dążą do osiągnięcia, jak najlepszego wyniku),
  • wzrosło zaangażowanie uczniów na rzecz środowiska szkolnego,
  • wzrosła aktywność uczniów,
  • wszyscy uczniowie mieli możliwość zaprezentowania swoich zdolności (różnorodność konkursów, działań, akcji)
  • mobilizowanie uczniów do udziału w różnych konkursach (przedmiotowych, sportowych, „sprawnych rąk”, plastycznych, artystycznych itp.) (nagradzanie poprzez dodatkowe punkty)
  • wzrosła kultura osobista (karanie poprzez odejmowanie punktów za wulgaryzmy, złe zachowanie i nagradzanie uczniów kulturalnych)
  • wzrosło poczucie wypełniania obowiązku szkolnego (karanie poprzez odejmowanie punktów za wagary i nieusprawiedliwione godziny)
  • dobra zabawa.

 

SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO W ROKU SZKOLNYM
2015/2016

Prezydent Rzeczpospolitej Uczniowskiej – Przemysław Maćczak – kl. III A
Premier Rzeczpospolitej Uczniowskiej – Natalia Kołaczkowska – kl. II B
Rzecznik prasowy Rzeczpospolitej Uczniowskiej – Klaudia Kozłowska – kl. III A
Kronikarz Rzeczpospolitej Uczniowskiej – Patrycja Zdrojewska – kl. III A
i Julia Urbańska – kl. II B
Ministerstwo Porządku i Bezpieczeństwa – Łucja Kaczawska – kl. II C,
Wioletta Wyrwa – kl. II C, Dawid Malinowski – kl. III B
Ministerstwo Kultury i Sztuki – Karolina Bonie – kl. III C, Paulina Polińska – kl. III B, Lidia Walczak – kl. III C
Ministerstwo Sportu i Rozrywki – Patryk Kozicki – kl. III C,
Mateusz Spychalski – kl. III C, Piotr Gołębiowski – kl. III C
Ministerstwo Pracy Na Rzecz Środowiska – Julia Stokwisz – kl. III C, Natalia Moszczyńska – kl. III C, Katarzyna Rakowska – kl. III C
Ministerstwo Do Spraw Konkursowych – Michał Kaczmarek – kl. III A, Michał Stawicki – kl. III A, Wiktoria Orlińska – kl. II B

 




- Regulamin Samorządu Uczniowskiego

- Ordynacja Wyborcza Samorządu Uczniowskiego

- Regulamin „Szczęśliwego Numerka”

Dyżury nauczycieli w świetlicy

od 15.09.2014 r.

 

Marzena Pudrzyńska

Renata Biesiada

Maria Nowak

Lidia Marek

Ewelina Agacka

Poniedziałek

7.00 – 12.30 

{odwóz 12.30-13.30}

Stołówka 11.25

11.30-14.20

Stołówka12.30

{odwóz 14.3 15.30}

 

{odwóz 13.30-14.30}

 

Wtorek

8.00 – 13.30

{odwóz 13.30}

Stołówka 11.25; 12.30

 

9.45-10.30

12.45 – 5.10

{odwóz 15.10-16.00}

 

7.00-8.00

Środa

7.00 – 13.30 

Stołówka 11.25; 12.30

8.50-9.35

10.30 - 15.10

{odwóz 15.10-16.00}

 

 

 

Czwartek

12.45 – 16.00

{odwóz 15.10}

7.00- 9.35

 

9.45 – 10.40

 

10.40 – 12.45

Stołówka 11.25; 12.30

{odwóz 13.30-14.30}

Piątek

7.00 – 10.15

9.45 – 13.30

Stołówka 11.25 ;    12.30

 

 

 

 

Regulamin Świetlicy Szkolnej

  1. Świetlica czynna jest codziennie od godz.7:00
  2. W świetlicy przebywają: 
             a. uczniowie dojeżdżający, którzy muszą dłużej przebywać w szkole
                 ze względu na organizację dojazdów do szkoły,
             b. uczniowie oczekujący na zajęcia z powodu
                 nieobecności nauczycieli,
             c. uczniowie nie uczęszczający na lekcje religii.
  3. Uczniowie dojeżdżający przyjeżdżają właściwym
          dla danego dnia kursem.
  4. Wejście na świetlicę następuje po zmianie obuwia.
  5. Opuszczanie świetlicy w trakcie zajęć może nastąpić tylko
          w uzasadnionych przypadkach i za zgodą wychowawcy świetlicy.
  6. Dla tworzenia warunków do nauki własnej w świetlicy należy zachowywać się cicho. 
  7. Po wejściu do świetlicy należy zająć określone miejsce; miejsce to musi być zostawione w ładzie i porządku.
  8. Uczniowie dbają o wyposażenie świetlicy (podręczniki, czasopisma, gry, sprzęt TV, komputer, umeblowanie).
  9. Uczniowie korzystający z posiłków przy ich spożywaniu zachowują się nienagannie; po spożyciu posiłku należy zostawić po sobie porządek.
  10. Każdego ucznia korzystającego ze świetlicy obowiązuje bezwzględne respektowanie i wykonywanie poleceń wychowawcy świetlicy.
  11. Opuszczenie świetlicy związane z oddaleniem się od szkoły (np. wizyta u lekarza, zakupy) wymaga pisemnej zgody rodziców oraz ustalenia tego faktu z wychowawcą klasy.

Postanowienia końcowe:

  1. Niedopuszczalne są ucieczki z lekcji i przebywanie w świetlicy w czasie ich trwania.
  2. Korzystanie z toalet powinno odbywać się w czasie przerw między lekcjami.

Uczeń przebywający w świetlicy może być nagrodzony:

  1. pochwałą wychowawcy,
  2. pozytywną uwaga, 
  3. dyplomem, 
  4. nagrodą rzeczową.

Za nieprzestrzeganie regulaminu świetlicy wychowanek może być ukarany:

  1. upomnieniem wychowawcy,
  2. negatywną uwagą, 
  3. upomnieniem dyrektora, 
  4. pisemnym powiadomieniem rodziców,

Pedagogiem w naszym gimnazjum jest mgr Elżbieta Bilińska
Godziny pracy:
Poniedziałek-piątek od 9.00 do 13.00
Gabinet pedagoga znajduje się na pierwszym piętrze.
Telefon (54) 252-15-67

 

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 7 stycznia 2003 roku do zadań pedagoga należy w szczególności:

  1. rozpoznawanie indywidualnych potrzeb uczniów oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń szkolnych,
  2. określenie form i sposobów udzielania uczniom, w tym uczniom  z wybitnymi uzdolnieniami, pomocy psychologiczno-pedagogicznej odpowiednio do rozpoznawanych potrzeb,
  3. organizowanie i prowadzenie różnych form pomocy psychologiczno-pedagogicznej dla uczniów i nauczycieli,
  4. podejmowanie działań wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli wynikających z programu profilaktyki, o którym mowa w odrębnych przepisach,
  5. wspieranie działań wychowawczych i opiekuńczych nauczycieli wynikających z programu wychowawczego szkoły i programu profilaktyki, o których mowa w odrębnych przepisach,
  6. planowanie i koordynowanie zadań realizowanych przez szkołę na rzecz uczniów, rodziców i nauczycieli w zakresie wyboru przez uczniów kierunku kształcenia i zawodu, w przypadku gdy w szkole nie jest zatrudniony doradca zawodowy,
  7. działanie na rzecz zorganizowania opieki i pomocy materialnej uczniom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej.

 

Nasze Dzieci i Zagrożenia (pobierz artykuł w pdf)

Księgozbiór biblioteki składa się z 2020 książek. Zbiory audiowizualne liczą 82 pozycje  inwentarzowe. 

Regulamin wypożyczania i udostępniania podręczników

Umowa użyczenia

Prenumerujemy następujące czasopisma:

  • „Poznaj Świat”,
  • „Mówią wieki”,
  • „Victor Gimnazjalista”,
  • „Wiedza i Życie”,
  • „Aura”,
  • „Biblioteka w Szkole”,
  • „Doradca Zawodowy”.

 umowa_uzycz_bibl.doc

Poszukując informacji można skorzystać z katalogów:

  • alfabetycznego
  • rzeczowego,
  • kartoteki zagadnieniowej,
  • kartoteki regionalnej.

  

Biblioteka czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00.

Prowadzą nauczyciele Monika Gryczewska i Małgorzata Drożdżewska

Nieczynna w czasie dni ustawowo wolnych - ferii zimowych - wiosennej przerwy świątecznej - letniej przerwy wakacyjnej.

Uczniowie Gimnazjum nr 1 - rok szkolny 2016/2017

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 1a

Wychowawca: Jacek Śmieszny

1 Andrzejak Mikołaj

2 Bołka Sara

3 Borkowska Wiktoria

4 Gawrysiak Magdalena

5 Gorzycki Hubert

6 Gralak Aleksandra

7 Kaczorowski Kamil

8 Katolik Martyna

9 Kędzierska Wiktoria

10 Kralska Roksana

11 Kubik Maria

12 Kubik Przemysław

13 Lewandowska Weronika

14 Misterska Justyna

15 Molenda Aleksandra

16 Morawski Kacper

17 Nitkowska Katarzyna

18 Nowak Albert

19 Osińska Karolina

20 Pińska Patrycja

22 Ptaszyńska Aleksandra

21 Ptaszyńska Aleksandra

23 Rojewski Kacper

24 Stawowczyk Wojciech

25 Szczepaniak Oliwia

26 Szymańska Kaja

27 Wychowaniec Anastazja

_____________________________________________________________

 

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 1b

Wychowawca: Ewelina Agacka

1 Balcerowska Aleksandra

2 Budziński Piotr

3 Jankowska Dominika

4 Kałużna Alicja

5 Kamiński Igor

6 Kozicki Jakub

7 Leszczyńska Dorota

8 Matusiak Justyna

9 Musiał Przemysław

10 Opasik Sebastian

11 Patalon Adrianna

12 Pawlak Mateusz

13 Rewers Adam

14 Roszak Katarzyna

15 Rydzyńska Weronika

16 Seklecka Aleksandra

17 Sobieraj Aleksandra

18 Strzelecki Tomasz

19 Szala Tobiasz

20 Szczapiński Dawid

21 Urbańska Kinga

22 Wenecka Paulina

23 Witkowski Kacper

24 Wujkiewicz Wioleta

_____________________________________________________________

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 1c

Wychowawca: Kamila Maciejewska

1 Baranowski Mateusz

2 Chojnacki Michał

3 Drążkowski Kewin

4 Furmankiewicz Maja

5 Gałka Kacper

6 Gawrońska Oliwia

7 Gawrońska Wiktoria

8 Gniwecki Krystian

9 Gorzycki Dariusz

10 Ignaczak Karolina

11 Matusiak Jakub

12 Mentlewicz Michał

13 Nowak Kamil

14 Nowakowska Nina

15 Pińkowski Mateusz

16 Rogiewicz Adrian

17 Sobczak Mateusz

18 Stawicka Dominika

19 Tomaszewski Cezary

20 Wiecha Ewelina

21 Winczewski Radosław

22 Witkowski Kacper

23 Wołowski Daniel

24 Woźniak Wiktoria

 


 

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 2a

Wychowawca: Jerzy Czopiński

1 Balcerowski Krzysztof

2 Borkowska Wiktoria

3 Dolatowska Lidia

4 Farkowski Szymon

5 Jasiński Hubert

6 Kaczmarek Karolina

7 Konicka Natalia

8 Kozłowska Dominika

9 Moszczyńska Rozalia

10 Niżyńska Natalia

11 Olszewski Mikołaj

12 Pasińska Dominika

13 Piątkowska Weronika

14 Sikorski Kacper

15 Smolińska Wiktoria

16 Syroczyński Patryk

17 Szarecka Julia

18 Szczupakowska Wiktoria

19 Szulencki Brian

20 Tanasiewicz Dominik

21 Tomaszewski Jakub

22 Trąd Oliwia

23 Woźniak Natalia

24 Woźniak Oktawia

25 Wysocka Adrianna

 

 

____________________________________________________________________

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 2b

Wychowawca: Lidia Marek

1 Bednarek Dawid

2 Bilęda Hubert

3 Bruzda Jakub

4 Burmistrzak Mateusz

5 Chrzanowski Konrad

6 Dubiniec Jakub

7 Dyczkowski Norbert

8 Glonek Adam

9 Głażewska Paulina

10 Jeszka Agata

11 Kamiński Szymon

12 Kiciński Jakub

13 Kottas Paweł

14 Majchrzak Agata

15 Markiewicz Bartosz

16 Matusiak Sebastian

17 Olczak Zbigniew

18 Pałczyńska Kamila

19 Pawłowski Jakub

20 Puchalski Konrad

21 Rajczuk Eryk

22 Smoliński Kamil

23 Stopa Mateusz

24 Szczapiński Andrzej

25 Zdziarski Kacper

 


 

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 2c

Wychowawca: Aldona Waszak

1 Bachorski Patryk

2 Beciński Adrian

3 Filipiak Jakub

4 Gąsiorowska Anna

5 Gołębiowska Nina

6 Góralska Klaudia

7 Gryczewski Szymon

8 Herbuś Krzysztof

9 Kamiński Kacper

10 Kosztowny Jakub

11 Kotas Kamil

12 Kraszewski Łukasz

13 Kruczyński Łukasz

14 Kuczyński Norbert

15 Leszczyński Michał

16 Mętlewicz Erwin

17 Ozóg Kacper

18 Podemska Katarzyna

19 Robaczyński Mateusz

20 Rohde Bartosz

21 Sołtysiński Adrian

22 Wyrwa Igor

23 Zboińska Amelia

 

 ____________________________________________________________

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 3a

Wychowawca: Małgorzata Markowska

1 Balcerak Adam

2 Bretes Julia

3 Budzińska Magdalena

4 Budziszewska Amanda

5 Budziszewska Natalia

6 Burzyński Jakub

7 Jezierska Joanna

8 Kamińska Wiktoria

9 Karczewska Monika

10 Kotlewska Adrianna

11 Kułaczkowski Szymon

12 Kurant Magdalena

13 Lewandowski Filip

14 Okruciński Kacper

15 Piotrowska Emilia

16 Przepiórka Antonina

17 Słowińska Anna

18 Stasiak Adam

19 Szymańska Agnieszka

20 Tomczak Adam

21 Tyl Klaudia

22 Urbańska Paulina

23 Wesołowska Roksana

24 Zieliński Mateusz

 

 ____________________________________________________________

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 3b

Wychowawca: Małgorzata Barańska

1 Adamczyk Krzysztof

2 Balcerak Milena

3 Chrzanowski Krzysztof

4 Ćwikliński Miłosz

5 Dryś Jakub

6 Jankowski Dariusz

7 Kazimierczak Brajan

8 Koralewski Piotr

9 Kułaczkowska Natalia

10 Majchrzak Aleksandra

11 Nowak Marek

12 Orlińska Wiktoria

13 Pawlak Jakub

14 Przybysz Kamil

15 Ptaszyński Kamil

16 Rypiński Patryk

17 Szkarpietin Alieksiej

18 Szymański Krystian

19 Tarnowski Krzysztof

20 Urbańska Julia

21 Wasielewska Karolina

22 Wypyszewski Dawid

 


 

Wybierz
klasę

1a

1b

1c

2a

2b

2c

3a

3b

3c

3d

Klasa 3c

Wychowawca: Beata Michalak

1 Andrzejewska Klaudia

2 Becińska Weronika

3 Czerwińska Zuzanna

4 Górecka Angelika

5 Jaroszewska Katarzyna

6 Kaczalska Łucja

7 Kaczmarek Szymon

8 Kicińska Klaudia

9 Konopiński Miłosz

10 Kozińska Karolina

11 Kuligowska Aleksandra

12 Mularczyk Maciej

13 Pawlak Dagmara

14 Śniadecki Radosław

15 Tokarski Miłosz

16 Wenecki Adrian

17 Wojciechowski Filip

18 Wujkiewicz Wiktor

19 Wyrwa Wioleta

 ____________________________________________________________

 

  • Dyrektorem gimnazjum jest
    mgr inż. Sylwia Nycz
    -nauczyciel matematyki.
    Funkcję tę pełni od
    1 września 2011 roku.


Konkurs na Dyrektora Gimnazjum nr1
(2012 rok).

  • Wicedyrektorem szkoły jest
    mgr Agnieszka Czarniak
    -nauczyciel języka polskiego.
 

 

Imię i nazwisko

Nauczany przedmiot

Sylwia Nycz

matematyka

Agnieszka Czarniak

język polski

Ewelina Agacka

wiedza o społeczeństwie, zajęcia techniczne

Małgorzata Barańska

chemia, muzyka

Renata Biesiada

świetlica. nauczanie indywidualne

Elżbieta Bilińska

pedagog

Jerzy Czopiński

historia, wdż

Andrzej Dobski

wychowanie fizyczne

Małgorzata Drożdżewska

historia

Iwona Drzewiecka

geografia

Monika Gryczewska

nauczanie specjalne, biblioteka

Wojciech Kaczmarek

informatyka

ks. Juliusz Mieczyński

religia

Kamila Maciejewska

matematyka

Ludmiła Małkowska

zajęcia techniczne, edukacja dla bezpieczeństwa, 
zajęcia artystyczne

Lidia Marek

język  angielski

Małgorzata Markowska

język niemiecki

Beata   Michalak

fizyka, matematyka

Maria Nowak

biologia

Dorota Piwczyńska - Leśnik

język   polski

Marzena   Pudrzyńska

świetlica

Jacek   Śmieszny

język   angielski

Aldona   Waszak

język   polski

Jolanta   Wojciechowska

wychowanie   fizyczne

1. Projekt edukacyjny jest zespołowym, planowanym działaniem uczniów, mającym na celu rozwiązanie konkretnego problemu z zastosowaniem różnorodnych metod.

2. Podstawą prawną wprowadzenia do szkół gimnazjalnych projektu edukacyjnego jest rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 20 sierpnia 2010r.

3. Każdy uczeń ma obowiązek uczestniczenia w realizacji jednego projektu edukacyjnego. 

4. Każdy uczeń ma prawo do udziału w realizacji więcej niż jednego projektu.

5. Zakres tematyczny projektu może dotyczyć treści nauczania określonych w podstawie programowej dla gimnazjum lub wykraczać poza te treści.

6. Do ukończenia klasy drugiej uczeń powinien wykonać projekt. W szczególnych wypadkach realizacja projektu może zostać dokończona lub przesunięta, jednak nie później  niż do zakończenia pierwszego półrocza w klasie trzeciej.

7. Na początku roku szkolnego wychowawca informuje uczniów klasy drugiej o warunkach i zasadach realizacji projektu.

8. Rodzicom przekazuje się informacje na pierwszym zebraniu w klasie drugiej.

9. Nadzór nad realizacją wszystkich projektów sprawuje  przewodniczący zespołu do spraw projektów edukacyjnych , natomiast nad realizacją poszczególnych projektów- opiekun projektu, w klasie wychowawcy klas, pozostali nauczyciele są zobowiązani do współpracy  z opiekunami grup i do pomocy uczniom.

10. Nauczyciele opiekunowie projektów przedstawiają dyrektorowi listę tematów projektów do zatwierdzenia. Tematyka może uwzględniać  propozycje złożone  przez uczniów.

11. Wykaz tematów udostępnia się uczniom na stronie internetowej gimnazjum oraz  w bibliotece. 

12. Zespoły uczniowskie, liczące do sześciu uczniów, powstają w wyniku ustaleń koleżeńskich i  w terminie do końca października w roku nauki w klasie drugiej,  wybierają temat projektu, który wspólnie zrealizują.

13. Ten sam temat projektu, za zgodą opiekuna projektu,  może być wybrany przez kilka zespołów uczniowskich.

14. W przypadku gdy uczeń:
       a) nie zdecyduje o wyborze tematu,
       b) nie określi zespołu, z którym będzie realizował projekt, 
       c) nie złoży deklaracji z powodów niezależnych od siebie (np. z powodu choroby) wychowawca włącza go do określonego zespołu, uwzględniając zainteresowania i zdolności ucznia

15. Realizacja projektu rozpoczyna się od spotkania, na którym opiekun projektu i zespół uczniowski wspólnie ustalają:
      a. czas realizacji projektu,
      b. formy pracy, zbierania informacji i dokumentowania prac,
      c. podział zadań w zespole i zasady współpracy,
      d. sposób prezentacji i podsumowania projektu

16. Publiczna prezentacja projektów nastąpi w wyznaczonym terminie. Jeśli w tym czasie się nie odbędzie, dyrektor w uzgodnieniu z opiekunem projektu, wyznacza inny termin.

17. Udział ucznia w realizacji projektu ma wpływ na ocenę z zachowania.

18. Oceny projektu dokonuje opiekun. Informacje o ocenie przekazuje wychowawcy.  

19. W szczególnych przypadkach, o zwolnieniu ucznia z wykonywania projektu, decyduje dyrektor.

20. Informacje o udziale ucznia w realizacji projektu oraz tematu projektu wpisuje się na świadectwie ukończenia gimnazjum.

21. Dokumentacja dotycząca realizacji projektu jest przechowywana do końca nauki ucznia w gimnazjum.


Proponowane tematy projektów do realizacji w roku szkolnym 2014/2015

 

Polecamy

Akcje

Partnerzy

Odwiedziny

Dzisiaj23
Wczoraj57
W tym tygodniu314
W tym miesiącu1246
Ogólnie166610